آموزش وی ری

قسمت اول :

برای نور پردازی Global Ilumination برای تمامی صحنه ها برای اولی بهترین گزینه Irradiance Map و دومی Light Catch استفاده کنیم.
برای تست رندر Irradiance map گزینه Low باشه.Show Cal. phase و Show Direct Light هم تیک بزنین.

برای Light Catch هم میزان Subdivs رو روی 100 تنظیم کنین.Sample Size رو 0.04 تنظیم بشه.

Gi= Iraddiance map رو روی Mediumبزارین.بعد از روی Medium بزارین روی Custom.حالا عددها رو دستی می شه دست زد.
Min Rate = -30
Max Rate = -1
HSph Subdivs = 45
Interp samples= 25

برای Light Catch هم این پارامترها
Subdivs = 1000
Sample Size = 0.02
Scale = Screen
Number Of Pass = 4 این گزینه همیشه بالای 4 باشه.در حقیقت اگه Cpu 4 هسته ای دارین روی 4 و اگه 32 هسته ای روی 32.این گزینه به تعداد Cpu ها تو محاسبات تاثیر چشمگیر میزاره.
Reconstruction parameters
Pre-filter = 500
تیکGlossinesرو بزنین.تا باعث بشه که محاسبات نور پردازی توی متریالهایی که با Glossines مات شدن تاثیر بزاره
موفق و موید باشید.


Gi= Iraddiance map رو روی Mediumبزارین.بعد از روی Medium بزارین روی Custom.حالا عددها رو دستی می شه دست زد.
Min Rate=-30
Max Rate=-1
HSph=40
Inter Polation=25 _________________

منبع :majidonline.com

/ 2 نظر / 9 بازدید
شيما

سلام. واقعا دستتون درد نكنه. امروز داشتم به ياد گرفتن وي ري فكر ميكردم .خيلي خوشحالم كه همچين پستي رو اين جا ديدم.كاش يه مختصري هم در مورد نرم افزارش ميگفتين.ولي بازم ممنون.ميتونه يه شروع باشه .

حامد

شیما رو ول کن. ممنون که این سری رو شروع کردی